5 Eylül 2011 Pazartesi

spikerin tadı

Merhaba ben gülşah 25 yaşında bir kadınım.1.70 boyunda ela gözlü
birazz balık etli bi yapıya sahibim. Sekse düşkünüm kendi kendimi tatmin
ederek geçti yıllarım bir köyde büyüdüğüm için. Ama hep içimde
erkeklere duyduğum bi şevk var. Neyse konuya geçelim. Yakın
zamanda bir tv ekibi geldi köyümüze hepsi erkekti orada bir haber olmuş
efendim onu sunmak içinde getirdikleri spikere hayran oldum çok çekiciydi güzel dişleri ağzı burnu ve gözlükleriyle hayalimdeki erkekti. En
son akşam dışarda bira içiyorlardı bende annemgile ben sevalden yeni
gelen avon katoloğunu alıcam gelirim dedim onlarda tamam dedi.Çıktım ve evet onu gördüm elinde birası düşünüyordu merhaba dedim
oda merhaba dedi ses tonu çok güzeldi. Sonra dekolte giymiştim içime
onun belli olması için üstümdeki uzun penye hırkayı çıkarttım. Yanına oturdum dizine elimi koydum. O sıra oda bu durumdan hoşnuttu birasını
bıraktı o an seni istiyorum dedim ona baktı yüzüme. Kendime çektim
reddetmedi beni ve devam ettim güzel dudaklarına yapıştım emdim
baldan tatlıydı.Kaldırımdan kucağına aldı ve o sıra kocaman aletini
hissettim altımda onu içimde istiyordum hemen açtı ve ilk iş ağzıma verdi
ilk kezdi bu yavaştık sonra ilerdeki yıkık binaya geçtik ve orda çıkardı altını eteğimi de. o sıra acıtma dedim bana bırak kendini güzel kız dedi ona bıraktım parfümü çok güzeldi ayrıca gözlerimi kapattım ve evet
giriyodu bi kaç seferde olmadı kaçtım biraz sonra dayadı acı çok az
hissettim bi kaç damla kan sonrası yavaş yavaş zevke gitti hızlı değildi
ama o çok yakışıklıydı onu çok beğendim beni öldürse orda dedim.
kendime çektim tutup hızlan bana istediğini yap dedim ve oda benim
istediğimi yaptı deli gibiydi çıldırdı üstümde göğüslerimi açtı büyük bir göğüs yapım var hoşuna gitti sıktı öptü yaladı sonra onun üstüne
çıktım sonra domalttı beni biraz parmağı ile oynadı ve sonra tekrar içime
soktu beni sikti bi süre böyle sonra boşaldı ben bi şey hissetmedim ilk
seferden 1 saat oldu orda sonra amımla oynamaya başladı o emdikçe
zevk almaya başladım o sıra içime girmesi isteği geldi göğüslerimi
elliyordum sıkıyordum en son sikini soktu ve işte o zaman zevk almaya başladım göğüslerimi ona doğru sıkıp tuttum arada gidip geldiğinde dil
darbeleri atıyordu sonra ben kendi parmağımda götüme sokmaya başladım sonra sırt üstü çevirdi beni üstüme yattı birde öyle sikti çok
güzeldi göğüslerim avuçlarının içindeydi ben inledikçe o daha zevke geldi
daha sonra bende orgazm oldum o an dünyanın en güzel şeyiydi
mükemmel bir hisss ve sonrası eve gittim annemlere geciktiğim için
bahaneler uydurdum allahtan çok küçük bi yerde değil ve banyo yaptım
birde banyoda masturbasyon yaptım parmağımı sokarak ve şimdi köyden bi sevgilim var onunla her türlü seks yapıyoruz ama o adamın
zevkini alamıyorum mükemmel bir geceydi gizli saklı masallar gibiydi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder