10 Eylül 2011 Cumartesi

hep istiyorum

adim H 18 yaşında 24 yaşındaki o ile evlenip kocamla istanbula geldiğimde 19 yaşındaydım her şey 4 yıl önce 15 yaşında iken köyümüzde başladı evin üç kızın en küçükleri benim babamın sağlığında iki ablam 1 er yıl arayla çevre köylere gelin gitmişti babamı kaybedeli 6 yıl geçmiş ana kız ev tarla bağ bahçe işlerini beraber görüyorduk yapamadığımız işlerede kocamın en küçük amcası kapı komşumuz 28 yaşlarında olan ekrem koşardı ekrem biri 4 biri 2 yaşında iki çocuk babası 25 yaşındaki hanımına yenge derdim onlar bizim işlerde anam onların işlerinde karşılıklı gidip gelinirdi bende evimizde veya ekremin evinde ekremin çocuklarına bakıyordum evlerimiz dağın yamacına yan yana yapılmış girişleri arkadan içeri girip camdan bakınca köyümüz gözler önünde üstelik geleni gideni rahatlıkla görebiliyorduk ben 15 yaşında deli dolu gencecik güzel kız boyum porsum yerinde çocuklara baktığım bir gün ekrem eve geldi onun evindeydim çocukları uyutup demlediğim çayı yudumlarken içeri girdi elimdeki bardakla ayağa kalkınca boyum nerdeyse onun boyuna yakın yukardan aşağı süzerken ben çayı yeni koydum içermisin dedim getir içeyim mutfağa giderken peşimden bakıyordu çayı getirip eline verirken sedire oturdu ben ayaktaydım gel yanıma h diyerek yanına oturtu içti bir tane daha koyup geldim onuda içti bardağı camın önüne koyarken eline sağlık çok güzel çay yapmışsın diyerek elini omzuma koydu kız sen bayağı büyümüşsünde haberimiz olmamış diyerek kendine çekince gülümseyerek yüzüne bakarken göğsüne doğru yapışmıştım sanki sıcaklığını hissetmeye başladım bir eli omzumu okşarken diğer eli göbeğimin üzerinde kız göğüslerinde şeftali gibi olmuş diyerek güzelliğimi öğmekte tatlı sözler söyleyerek beni ürkütmemeye çalışarak karnımın üzerindeki elini konuşurken usul usul yukarıya doğru göğüslerimin üzerine getirip hafifce sıktı ürperdim böyle bir şeyin olmamasını bildiğim halde ilk kez bir erkek eli beni uykumdan uyandırdı hoşumada gitmişti sesimi çıkartmayışımdan cesaret alan ekremin elleri körpe bedenimde gezinmeye başladı benim uyanan vucudum artık kıvranıyor kıvrandıkca ona sokulmam ile dudaklarımı öperek sarıl bana kollarını boynuma dola dedi doladım o ne derse yapıyorum öperkende eteğimi yukarı toplayarak elini donumun içine sokup amcığımı okşamaya başladı bu şeylerin sevişmek olduğunu sonraları öğrenmiştim sevişerek donumu çıkartı ayağa kalkıp belden alt yanım çıplak sedire oturtup önümde dizleri üzeri çömelerek bacaklarımı iki yana açıp yeni yeni kıllar çıkmakta olan amımı yalamaya başladı epey yaladı sonra beni elimden tutup ayağa kaldırdı ellerim sedirin üzerinde ayakta domalmış vaziyet eteğimide indirip arkama yerleşirken kollarını belimden dolayıp kenetleyerek bacaklarını birleştir yapışık gibi olsun dedi tükrüklediği sikini bacaklarımın arasına sokup başladı ileri geri yapmaya öyle yaparken camdan dışarıyada bak kız gelen varsa uyar demeyide unutmadan tükrüklü siki bacaklarımın arasında ileri geri kayarken ekremin nefesini ensemde hissediyordum hızlı çıkıyordu geri çekilerek dikilmemi istedi o şekil sikinin başını kıçımın arasına göt deliğime dayayıp elleri göğüslerimde boşalmaya başladı akan meniler bacaklarımdan aşağıya akıyor son bir kerkinişle tükendi ben kucağında sedire oturduk siki küçülmüş küçüçük bir şey olmuştu elime verdi oyna dedi oynamaya başladım ne işe yaradığını ve bu yaptıklarını sonra ondan öğrenecektim bu kez ben önünde diz çöküp oynarken uzamaya kalkmaya başladı o küçüçük şey kocaman kalın ve uzunca bir hal aldı bana yala dedi dudaklarımla öpücük kondurup ağzıma alabileceğim kadarını aldım çoğu dışarıda kalan sikini ayağa kalkıp başımı tuttu yalarken yalarken ağzıma boşaldı zor bela hepsini yutmak zorunda kaldım hadi kimse gelmeden toparlan diyerek kendine çeki düzen verirken bende eteğimle donumu giymeye çalışıyordum sakin bir şekilde güldüm kız hoşuna gitti değilmi deyip çıkıp gitti işte ilk erkeğim ekrem oldu onunla sonraki günlerdede seviştik hem öğretiyor hem öğreniyordum 16 yaşıma geldiğimde götümü sikmeye başladı ben onun karısı oda benim kocam amımı sik erkeğim ne olur diye yalvarmama rağmen amıma hiç dokunmuyordu ekrem canım seni yeğenim o ile evlendireğim onunla evlenirsen ilişkimiz devam eder demesiyle ikna oldum 17 yaşında nişanlandım ekrem ilede sevişmeye devam ilk fırsatta amımı sikmenin siktirmenin sözünü alıp verdik 18 yaşında evlenip o ile gerdeğe girdiğim erkek kocam olacak o ya kızlığımı tattırmanın keyfiyle artık kadınlığa adım atmış oldum götten yediğim yarağın tadını bu kez kocamın yarağını amımdan tattım 1 2 ay kocam ile öğrendiklerimi belli etmeden sevişip sikilmenin tadı ile işler nedeniyle ekreme çapa çapalamaya gittik o gün karnımın ağrımasını bahane ederek ekrem beni eve getirirken köye yakın çok kez seviştiğimiz sapa yerde ekrem ile sevişmeye başladım delicesine ikimizde ilk kez sevişiyorduk sanki ekrem amımı sikmenin tadını ilk kez alıyordu siktikce sikti o 2 saatlik köye dönüş esnasında 3 posta sikelerek ilk erkeğimi mükafatlandırdım iki erkekde amımı sikiyordu 1 yıl boyunca hem kocam hem ekremin kadını oldum kocam hiç şüphelenmeden beni ekremin yanına katıp gönderdiğinde bilmiyorki öz amcası karısını sikiyor1 yıl sonra kocamla istanbulun yolunu tuttuk ayrılık hasreti içinde istanbula geldik

1 yorum:

  1. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

    YanıtlaSil