6 Eylül 2011 Salı

bir kızın fantazisi

Usulca uzandım yanına.
"Sen burada ne arıyorsun?" gibilerinden anlamsızca baktı
yüzüme. Üstü çıplaktı, altında sadece
bir şort vardı. Adeleli vücudu olduğu
gibi karşımdaydı. Çok ama çok
yakışıklıydı. Hayallerimin erkeğiydi o.
Esmer teni ay ışığında parlıyordu. İkimiz de susuyoduk. Fırtına öncesi
sessizliğiydi belki de bu. O cesareti
nasıl buldum bilmiyorum,
parmaklarımı onun dolgun ve seksi
dudaklarında gezdirdim. Fısıldayarak:
"seni seviyorum" diyebildim. Kim bilir, belki o da beni
seviyordu.Parmak uçlarımı hafifçe
öptü. Gülümsedi. "Ben de seni
seviyorum" dedi. Dünyalar benim
olmuştu o an. Doğrulup saçlarımdan
yakaladı, dudakları dudaklarıma değdi. Deliler gibi öpüşüyorduk. Alt
dudağımı emiyordu. Birbirimizi
yiyorduk adeta. Dilim onun ağzı
içindeydi. Ellerimi onun saçlarındaydı.
O da bluzumun üzerinden
göğüslerimi okşuyordu. Ellerimi boynunda kenetledim. Omuzlarını
okşuyordum. Derken ittim onu. "Ne
oldu tatlım" dedi. "Hiç, senin
uzanmanı istiyorum aşkım" diyerek
yatırdım onu. Dudaklarımı ıslatıp,
başımı onun göğsüne eğdim. Dudaklarına ufak bir öpücük
kondurduktan sonra boynunu
yalamaya başladım. Küçük küçük
ısırıklar atıyordum arada bir. Sonra
ellerimi kaslı göğsünde gezdirmeye
başladım.Göğüs uçlarını emiyordum...Eğilip dilimle daireler
çizmeye başladım. Göğüs uçlarını
emiyordum. Göğüs kıllarıyla oynuyor,
onları çekiştiriyordum. Birkaç tanesini
ağzımla kopardım. Onun teni beni
deli ediyordu. Bir ara doğrulup yüzüne baktım, inliyordu. "Harikasın"
diye mırıldanıyordu. Ama daha
bitmemişti. Karnına indim. Elimle
masaj yaptıktan sonra göbek deliğine
minik bir öpücük kondurdum. Daha
sonra hafifçe şortunu sıyırdım. Erkekliğini okşadım. Şortunu
tamamen çıkarınca erkeğim karşımda
çırılçıplak kalmıştı.Şimdi dilimi
erkekliğinin ucunda gezdiriyordum.
Yaptığım işkencelerden sonra
sertleşmişti. Baştan aşağı yaladım. Bana büyük bir zevk vermişti bu.
Derken, geriye itti beni. "Yeter, sıra
bende" dedi, yatırdı beni. Dudaklarını
şakaklarımda gezdirdi, kulak
memelerimi yalamaya başladı.
Dudakları dudaklarıma değdiğinde bir kez daha öpüştük. O güzel dudakları
boynuma indi. Nazikçe okşuyordu
boynumu. Bluzumun düğmelerini
çözdü. Omuzlarımı öpüyordu.
Sütyenimin kopçasını açınca çıplak
kalan göğüslerime özgürce dokundu; dili göğsümde gezinmeye başlayınca
sıcacık bir duygu sardı içimi."Bi
tanem" diyerek göğüs uçlarımı
ağzına alıp, bebek gibi emmeye
başlayınca aklım başımdan gitti. Bir
yandan da karnımı okşuyordu. Hafifçe doğrulup pantolonumu çıkardı.
Kilodumun üzerinden kadınlığımı
okşuyordu şimdi. Dudakları
dudaklarımdaydı. Nasıl ıslandığımı
farketmişti, muzipçe gülümsedi.
Gözgöze geldik o an. "Aşkım" diyerek kilodumu çıkardı. Delirmek
üzereydim, zor tutuyordum kendimi.
Dilini kadınlığımın kenarında
hissettim. Hafifçe yalıyordu,
öpüyordu. Nefesi sıcacıktı ve ben
bunu en hassas bölgemde hissediyordum.Titreyerek
boşaldım...Sonra dilini içeri soktu
yavaşça. Doruğa çıkmıştım artık, kan
beynime sıçramış, damarlarımdan
taşacak gibi olmuştu. İlk orgazmımı
böyle oldum. Titreyerek boşaldım. Tüm suyumu içti. İnliyordum. "Seni
istiyorum" diyebildim. Ağzını silerek
gülümsedi. "Ben de seni istiyorum
bebeğim" diyerek içime girdi.
İnanılmaz bir duyguydu bu.
Bulutların üzerinde uçtuğumu hissettim. O üzerimde gidip gelirken
bu mutluluk dolu anların hiç
bitmemesini diledim."Geliyorum"
diye fısıldadı. İçimden çıkmamasını,
içime boşalmasını istedim. Onu
içimde, ta derinliklerimde de hissetmek istiyordum. O içime
boşalırken dünyanın en mutlu kadını
oldum. Nefes nefeseydik, ter
içindeydik. Yanıma uzandı. Ellerimi
avcuna aldı, usulca öptü. Ellerimi
saçlarında, yüzünde gezdirdim. Hayranlık dolu gözlerle izledik
birbirimizi. Başımı onun göğsüne
dayayıp gözlerimi kapattım. Birlikte
uykuya daldık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder