6 Eylül 2011 Salı

ikisinde aldım

Ben 22
yasindayim ve vakit buldukca
internete girmekten hoslaniyorum.
Yine girdigim bir gece biriyle
tanistim..daha sonra sanal sex ve ardindan tel sex yapmaya
basladik..Benim grup seks fantezim
oldugunu bildigi icin bir sure
gectikten sonra hem tanismamizi
hem de bunu deneyebilecegimizi
soyledi.Daha hic birbirimizi gormedigimiz halde bu teklifini kabul
etmistim. Yalniz yasadigim icin
benim evime davet ettim
onlari..Onun istegi uzerine ustume bir
straplez ve altima mini bir etek
giymistim. altima ic camasiri giymememi soylemisti..ve kapi
caldi..hic tanimadigim 2 kisi evime
geliyordu..kapiyi actim..2 side beni
gorunce oldukca sasirmislardi ve
hemen iceri girdiler. Once salona
gectik, henuz hangisiyle konustugumu bile bilmiyordum..biri
otururken yanima geldi..ustumdeki
straplezi asagi indirdi...goguslerimi
cikarip emmeye baslamisti, digeri
sadece izliyordu..gogus uclarimı
disleriyle eziyordu, ben kendimden gecmistim bu sirada. digeri ayaga
kalkti ve o da yanima geldi etegimi
bir cirpida asagi indirdi.bacaklarimi
iyice ayirdi..o da amimi yalamaya
basladi. dili klitorisimde geziniyordu
bir yandan da parmagiyla ustunde daireler ciziyordu..amim islanmaya
baslamisti..korkunc zevk aliyordum.
Hayatimda ilk defa boyle bir seyi
deniyordum hem de hic tanimadigim
iki erkekle. sonra iclerinden biri yere
sirtustu uzandi ve sikinin ustune oturmami soyledi..dediklerini
harfiyen yapiyordum..amima once
sikinin basini girdi.siki oldukca buyuk
ve kalindi..digeri o sirada arkama
gecti..o da arkadan girmeye
calisiyordu.ama arka deligim cok dardi..bir an kalkti ve iceri
gitti..sanirim banyodan bir krem
bulmustu. ve yine arkama
gecti..deligme krem surmeye
basladi..kulagima da bu gece
gotunden seni ilk siken ben olucam dedi..yavas yavas sikinin basi
girmeye baslamisti..her iki deligimde
doluydu sikleriyle...amima giren artik
bosalmak istedigini soyledi ve beni
ustunden kaldirdi...sikini agzima
verdi..sikini emmeye basladim ve yuzume bosalmaya basladi..arka
deligime ise hizla digeri giriyordu. O
da bir ara sikini cikardi ve o da
goguslerimin arasina bosalmaya
basladi..3 saat boyunca cesitli
pozisyonlarda siktiler beni. Sonra iclerinden biri evden ayrildi..Digeri
benim internette konustugum
kisiydi..O gece ben de kalacagini,
sabaha kadar beni sikmek istedigini
soyledi..Sabah 5 e kadar sikti
beni..artik yorulup uyuya kalmistik saat 9 da bir anda amimda sert bir
sey hissettim..yine uyanmisti ve sikini
amima sokmaya calisiyordu..Amim
zevkten islanmisti ve yine beni
sikmeye basladi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder