5 Eylül 2011 Pazartesi

cici köpeğim

Mrb ben seda 22 yasındayım 16 yasındayken basımdan gecen olayı anlatıcam sizlere bizim sehir kenarında güzel bir bahcemiz var hafta sonu oraya giderdik ben bazen tek hafta icide giderdim orada kopeğimiz vardı canım sıkıldığı için oralarda ilgilenirdim kopeğin bahceinin içinde boş bırakırdım neyse bir gün çiş yapmak için agacın altına comeldim tam cisimi yaptıgım sıra kalkacakken kopek arkama gelmiş bacak aramı kokluyordu bir anda kopege dondun ne yapacagını merak ederekten kopek yalamya basladı amımı içim kıpır kıpır oldu cok guzel bnir şeydi neyap sam bilmiyordum ki uzandım yere kopege yalatıyordum uzerimdeki etegi topladım bir sikilmek istedi canım ama korkuyordum ya hamıle kalırsam dıye zaten bakireyim amım ece ıslanmıstı aynı kopek gibi durdum ustume cıktı sıkmeye calısıyordu ama denk gelmiyor du bende bundan daha cok hoslandım denk getirebilirse siksin diye hiç yardım etmedim oyle kendi kenidme oynuyordum ama kopek sikinin sivri ucunu tam amıma nasıl denk getirdi bilmiyorum ama incecik sikiyle beni sikmeye çalısıyordu oda ney birden korkmaya basladım sik buyuyordu amım yanmaya basladı cok buyuk bir acı hissettim amım ece kayganlastığı için yarak içimi adeta yarıp cıkıyordu birden kopek bir yuklendiki sikinin alt tarafının sismiş olan yeride girdi ama verdiği acı muthiş amımı dogru yırtıyordu ama zevk almaya baslayınca ceske bu hiç bitmesin derken yarak icmde hemen kuculdu ve geri cıktı zevkim yarım kaldıgı için kopege birdaha kendimi siktimedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder