7 Eylül 2011 Çarşamba

içime boşalttı lavlarını

Çok güzel seksi evli güngörmüş görgülü bir kadınım.Kocamla seks hayatımız ve mükemmel giderken biraz maceracılığımı anlatmak isterim.Aklıma koyduğunu mutlaka yapan,olgun erkeklerden hoşlanan bir yapım var.Çünkü olgun insanlardan asla zarar gelmez.Ne gelirse genç ve cahil insanlardan gelir.Parklarda bazen ava çıkarım.Gözüme kestirdiğim olgun bir erkeğin yanına oturur dostluk kurar,sonrada ona kendimi mutlaka siktiririm.Yine birgün parkta 50,51 yaşlarında ağarmış saçlı,göbekli,esmer,gözlüklü,gayet kibar giyinmiş bir erkeğin yanına oturdum.Çantamdan aldığım simitleri ve kutu kolamı çıkardım,1 tanede o beyefendiye uzattım yermisiniz diye sordum.Gayet kibar birşekilde tokum teşekkür ederim dedi.Ben ayla efendim,nasılsınız?buralımısınız diye sordum.Hayır buralı değilim,ismim Tamer,misafirliğe oğluma geldim dedi.Oğlum yeni fak.yi bitirdi burada işe girdi,dedi.Bende çalıştığı yere oğlumu yerleştirdim,ev arıyordum,yoruldum biraz dinleniyorum.birkaç gün sonra ev bulup içerisine birkaç parça eşya alıp memleketime geri döneceğim dedi.Bizim oturduğumuz apartmandada 2 daire kiralık var.Eğer arzu ederseniz gidelim dedim.Olur efendim,memnun olurum dedi.Simidimle kolamı bitirdim ve kalktık parktan dışarıya çıkarken evlerin sahiplerini tanıdığımdan telefon ettim.Bizim eve geldiğimizde kiralık olan evlerin birinin sahibini bizi beklediğini gördük.Bu beyefendi oğluna bir kiralık ev arıyor,evinize bakabilirmiyiz dedim.Kiralık eve çıktık 2 oda 1 salon küçük şirin bir daireydi yanındaki 1 odayıda bakkal dükkanı yapmış işletiyorlardı.O evi beyefendi beğendi ve kiraladı,parasını verdi.Evde eşyalar vardı isterseniz bu şekilde isterseniz boşaltıp öyle vereyim evi,dedi ev sahibi.Beyefendide eşyalar kalsın 1 tek oğlum kalacak,arada ben ve karım gelecek kalacağız,dedi.Benim gibi evli olduğunu böylece öğrenmiş oldum.Sözü fazla uzatmadan ev işi hallolunca bende kafamda plan yaptım ve evime davet ettim beyefendiyi.Beyefendi önemli bir mevkide çalışıyormuş,1 oğlu 1 kızı varmış,hanımı öğretmenmiş ve kendinden büyükmüş.Ben çayı ocağa koyup,yatak odasına geçtim daha rahat şeffaf bişeyler üzerime giydim.Sohbet muhabbet derken çaylarımızıda içtik.Çaylarımızı içerken ailesini,yaptığı işi anlattı.Bende burada oturduğumuzu eşimi,çocuğumuzun olmadığını anlattım.Daha sonra ben dikkat çekmek için önünde domalıp birazda sürtündüğümü görünce beni kucağına çekti,dudaklarıma yapıştı.Bende karşılık verdim,üzerimi çıkardım.Sonrada Tamer beyi soydum.Amımı yalamaya başlayınca ben uçmaya başladım.Sonra 69 olduk.Mükemmel kalın ve güzel sikini taşağını emmeye başladım.Sonra üzerine oturup sikini yavaş yavaş amıma yerleştirdim.Harika vuruyordu alttan.ohhhhhhh.Sonra bacaklarımı omuzuna alıp muhteşem bir sikişten sonra içime boşalttı lavlarını.Bu sikişler her 4 ayda bir gerçekleşiyor

1 yorum: